فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

متن سخنان امام خامنه ای در آستانه ۱۳ آبان

رهبر انقلاب در آستانه ۱۳ آبان:
اهداف براندازانه آمریکا درقبال جمهوری اسلامی هیچ تغییری نکرده است

 

 

متن سخنان امام خامنه ای در آستانه 13 آبان

متن سخنان امام خامنه ای در آستانه ۱۳ آبان

شناسهٔ خبر: ۲۹۵۶۷۸۵ – سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ – ۱۱:۱۵
سیاست > رهبری و سران قوا

رهبر انقلاب تأکید کردند: واقعیت این است که اهداف امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران، هیچ تغییری نکرده و آنها اگر بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند لحظه ای درنگ و تأمل نخواهند کرد اما نمی توانند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، مبارزه ملت ایران با استکبار را مبارزه ای «منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی» خواندند و با استناد به مشکلات و ضرباتی که به علت اعتماد به امریکا و ساده اندیشی برخی سیاسیون، در تاریخ معاصرِ کشور بوجود آمده افزودند: امریکا، همان امریکای قدیم است اما عده ای مغرض و یا ساده لوح تلاش می کنند این دشمن توطئه گر را در افکار عمومی ملت به فراموشی و غفلت بسپارند تا امریکا در فرصتی مناسب خنجر را از پشت فرو کند.

در این دیدار که در آستانه سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی انجام شد رهبر انقلاب، مقطع کنونی را دوره تثبیت عزت ملت و ترسیم نقشه پیشرفت ایرانیان دانستند و هوشیاری، آگاهی و بصیرت عمومی به ویژه جوانان را در این مقطع، بسیار مهم خواندند.

ایشان افزودند: نکته اساسی در فهم و تحلیل اوضاع کنونی و ترسیم حرکت آینده کشور، درک این واقعیت است که مبارزه جمهوری اسلامی و مردم ایران با استکبار برخلاف حرفهای برخی ها، حرکتی غیرمنطقی و احساساتی نیست بلکه مقابله ای برخاسته از عقل و تجربه و برخوردار از پشتوانه علمی است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه توجه به تجربه های درس آموز ملتها، مانع از خطای دید و اشتباه محاسباتی می شود خاطرنشان کردند: حتی اگر آیات صریح قرآن مجید درباره ایستادگی و مبارزه با ظلم و استکبار را کنار بگذاریم، حادثه بزرگ کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، نشان می دهد با امریکا چگونه باید برخورد کرد.

رهبر انقلاب در تبیین حوادث مقطع مهم ملی شدن صنعت نفت، اعتماد و امید به امریکا را، اشتباه تاریخی دکتر مصدق (نخست وزیر آن مقطع) خواندند و افزودند: مصدق برای مقابله با انگلیس به امریکا تکیه کرد و همین خوش بینی و ساده اندیشی و غفلت، زمینه ساز موفقیت کودتایی امریکایی شد، کودتایی که همه زحمات ملت را در ملی کردن نفت به هدر داد، رژیم مستبد و وابسته پهلوی را احیا کرد و ایران عزیز را ۲۵ سال در معرض شدیدترین صدمات ملی و ضربات سیاسی – اقتصادی و فرهنگی قرار داد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نفوذ عمیق و گسترده امریکایی ها پس از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ افزودند: در مقابل اینگونه سختی ها، ملتهایی که رهبران شایسته ندارند، منفعل و تسلیم می شوند اما ملت ایران با بهره مندی از موهبت الهی رهبری امام خمینی، به تدریج آگاه و آگاه تر شد و با نهضت اسلامی، حکومت وابسته پهلوی و حامی اصلی او یعنی امریکا را هدف گرفت.

رهبر انقلاب با استناد به سخنان امام خمینی(ره) در سال ۴۲ درباره نفرت عمیق ملت از رئیس جمهور امریکا افزودند: آن رهبر مقتدر و مصمم که به وعده های الهی، ایمانی عمیق داشت از همان ابتدای شکل گیری نهضت برای مردم تبیین کرد که هرچه شرارت و توطئه است زیر سر امریکاست.

ایشان دشمنی امریکا با انقلاب اسلامی را از همان ماههای اول پیروزی انقلاب یادآور شدند و افزودند: پس از انقلاب، امریکایی ها تا مدتها در تهران سفارت و با دولت ایران ارتباط داشتند اما حتی یک روز، از توطئه خودداری نکردند و این تجربه تاریخی، باید به برخی بفهماند که رابطه و دوستی موجب پایان خصومتها و توطئه های امریکا نمی شود.

حضرت آیت الله خامنه ای تسخیر سفارت امریکا به دست جمعی از دانشجویان را عکس العملی در مقابل ادامه توطئه های واشنگتن و پناه دادن امریکایی ها به دشمن قطعی ملت یعنی محمدرضا پهلوی برشمردند و افزودند: اسنادی که از سفارت امریکا بدست آمد نشان داد این سفارت، حقیقتاً لانه جاسوسی و مرکز توطئه های مستمر  برضد «ملت ایران و انقلاب نوپای اسلامی» بوده است.

ایشان، تأمل در اسناد لانه جاسوسی را ضروری، مهم و درس آموز خواندند و خاطرنشان کردند: این اسناد به صراحت نشان می دهد امریکایی ها در دوران شکل گیری نهضت، در مقابله رژیم ننگین پادشاهی با مردم و همچنین پس از انقلاب، پیوسته برای ضربه زدن به ملت ایران در تلاش بوده اند.

حضرت آیت الله خامنه ای با استناد به خاطرات هایزر، ژنرال امریکایی که در زمستان ۵۷ برای نجات رژیم ستمشاهی به ایران آمده بود خاطرنشان کردند: این خاطرات، به خوبی نشان می دهد امریکا عملاً ژنرالهای پهلوی را برای کشتار مردم ایران، تشویق و هدایت می کرده است.

رهبر انقلاب کمک به حرکتهای تجزیه طلبانه و ضد انقلابی، کودتای موسوم به نوژه، تشویق صدام به حمله به ایران و کمکهای روزافزون به دیکتاتور منفور بغداد در طول ۸ سال جنگ تحمیلی را دیگر حلقه های زنجیر توطئه های امریکا برشمردند.

ایشان تأکید کردند: امریکایی ها با بدفهمی و ناتوانی از تحلیل واقعیات ایران، در تمامی ۳۷ سال اخیر سعی در براندازی اساسی انقلاب داشته اند اما به فضل الهی شکست خورده اند و از این پس نیز ناکام خواهند ماند.

حضرت آیت الله خامنه ای، هدف از بازخوانی زنجیره توطئه های شیطان بزرگ را، شناخت دقیق تر امریکا خواندند و افزودند: در سالهای اخیر، کسانی مغرضانه و با خط دهی امریکا و یا ساده لوحانه تلاش کرده اند با چشم پوشی بر تجربیات مکرر ملت، چهره ای بزک کرده از امریکا ترسیم و اینگونه وانمود کنند که اگر امریکایی ها، روزی دشمن ایران بوده اند امروز دست از آن توطئه ها کشیده اند!

ایشان افزودند: هدف از این تلاشها، این است که چهره واقعی دشمن از ذهنها پنهان شود تا امریکایی ها در نهان، به دشمنی خود ادامه دهند و در فرصت مناسب خنجر را از پشت فرو کنند.

رهبر انقلاب تأکید کردند: واقعیت این است که اهداف امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران، هیچ تغییری نکرده و آنها اگر بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند لحظه ای درنگ و تأمل نخواهند کرد اما نمی توانند، و به یاری حق، در سایه همت جوانان، گسترش و تعمیق بصیرت ملت و پیشرفت ایران، در آینده هم، در تحقق این هدف ناکام می مانند.

ایشان با اشاره به برخی نرمشهای ظاهری مسئولان امریکا در مذاکرات افزودند: باطن رفتار امریکا، پیگیری همان اهداف خصمانه گذشته است و ملت، این واقعیت را فراموش نمی کند.

رهبر انقلاب در همین زمینه افزودند: یکی از مسئولان امریکایی در مذاکرات از تنفر از جنگ گفته و حتی گریه کرده است، عده ای ساده لوح ممکن است این قضیه را باور کنند اما حمایت بیدریغ و کمکهای بیوقفه امریکا به رژیم جنایتکار، قصاب و آدم کش صهیونیستی و حمایت آنها از جنایاتی که در حق مردم یمن می شود، ماهیت واقعی آن ادعا و آن گریه را برملا می کند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به روابط عادی ایران با کشورهای مختلف جهان حتی با دولتهایی که دلشان با ملت صاف نیست افزودند: مردم ایران با وجود این رویه، به امریکا که از هر بهانه برای ضربه زدن به ملت و نابودی جمهوری اسلامی استفاده می کند به چشم دوست نمی نگرند و دست دوستی به طرف او دراز نمی کنند چرا که «شرع، عقل، وجدان و انسانیت»، این حق را به ملت نمی دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به استمرار فعالیت همه جانبه دولت امریکا برضد جمهوری اسلامی خاطرنشان کردند: آنها بتدریج فهمیده اند که علت ایستادگی ملت، باورها و اعتقادات دینی است به همین علت، امروز با ابزارهای جدید، این اعتقادات و ارزشها را آماج حمله قرار داده اند اما دانش آموزان، دانشجویان و همه جوانان ما، این حیله را بی اثر خواهند کرد.

ایشان افزودند: دشمن تلاش فراوان می کند دانشگاهها را مانند دوران ننگین رژیم پادشاهی به پلی به سمت غرب تبدیل کند، اما با هوشیاری جوانان عزیز ما، دانشگاهها به نردبانی به سمت آرمانهای بلند مدت تبدیل شده اند و جوانان ما، این موقعیت تأثیرگذار را حفظ می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای، پیشرفت و قدرت ملت ایران را، علت روی آوردن دشمنان به مذاکرات هسته ای دانستند و افزودند: آنها در همین مذاکرات نیز تدابیر خصمانه ای بکار بردند تا شاید حرکت ملت را از کار بیندازند.
رهبر انقلاب، تکیه بر شناخت دشمنی عمیق امریکا با ملت ایران را به معنای چشم پوشی بر ضعفهای درونی ندانستند و افزودند: در سیاست گذاری، اجرا، تلاش و تحرک، اولویت بندی مسائل و زمینه های دیگر، ضعفهایی داریم که دشمن در موارد بسیاری، از آنها استفاده کرده است.

ایشان غفلت از دشمن اصلی و پرداختن به منازعات درونی را خطایی بزرگ خواندند و افزودند: برخی به بهانه ضعفها و مسائل داخلی، دشمن خارجی را فراموش می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: نباید دشمن را با کسانی که با آنها اختلاف نظر داریم اشتباه بگیریم، دشمن کسی است که با همه توان درصدد ضربه زدن به ملت و روی کار آوردن حکومتی دست نشانده، دلباخته، و تسلیم و مرعوب غرب است و این دشمنِ کینه توز، آگاه و جدی را نباید در هیچ حالتی فراموش کنیم.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: انتقاد، مایه پیشرفت است و جامعه نیز آزاد و دارای حق انتقاد است اما نباید این حرف تاریخی امام را از یاد ببریم که مکرر می فرمود «هرچه فریاد دارید سر امریکا بکشید».

حضرت آیت الله خامنه ای ضمن توصیه به جوانان برای «جدی گرفتن تحصیل و دانش اندوزی، ترجیح اهداف عمومی به خواسته های شخصی و افزایش آگاهی و قدرت تحلیل» افزودند: صدای ملت ایران تنها صدای رسایی است که در اوضاع آشفته جهان، برضد ظلم و استثمار و استعمار بلند است و دلهای ملتها و نخبگان را بخود جذب می کند و این صدای رسا را نباید از دست بدهیم.

رهبر انقلاب که این سخنانشان با فریادهای مرگ بر امریکای دانشجویان و دانش آموزان همراه شد افزودند: شعار و فریاد مرگ بر امریکای ملت ایران دارای پشتوانه قوی عقلانی و منطقی و برگرفته از قانون اساسی و تفکرات اصولی است که ظلم و ستم را بر نمی تابد.

ایشان افزودند: مفهوم این شعار، مرگ بر سیاستهای امریکا و استکبار است و این منطق برای هر ملتی تشریح شود آن را می پذیرد.

رهبر انقلاب در پایان سخنانشان تأکید کردند: ملت ایران مصمم و پرامید راه خود را ادامه می دهد و جوانان امروز با «افزایش ایمان و بصیرت و تکیه بر معیارهای اصلی» بدون تردید شاهد دورانی خواهند بود که ملتها از زیر سایه غولهای وحشت رها شده اند و ایران عزیز و پیشرفته، الهام بخش همه ملتها شده است.



تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:, | 20:10 | نويسنده : محمدنصوحی |

آموزش تصویری حسابان کلیک کنید

آموزش تصویری حسابان کلیک کنید

آموزش تصویری حسابان کلیک کنید

 

 

 

دانلود جزوه کمک آموزشی حسابان کلیک کنید

جزوه آموزشی موسسه علوی درس حسابان کلیک کنید

جزوات (درسنامه) گزینه دو مربوط به درس حسابان کلیک کنید

دانلود درسنامه و جزوه حسابان کلیک کنید

جزوه آموزشی حسابان جدید کلیک کنید

نویسنده : kabinetsazi - ساعت ٦:۱۸ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۳/۱٢/۳
 

دانش‎آموزان و اولیای گرامی: به دنبال استقبال بیش از حد و کم نظیر از جزوات آموزشی تیم علمی درس آموز و در پی تماس‎های فراوان از سراسر کشور در مورد زمان قرار گرفتن جزوات در سایت، به اطلاع همگان می‎رسانیم که جزوات پیشرفته و برتر درس حسابان سال سوم ریاضی فیزیک طبق جدول زیر و به مرور، همزمان با پیشرفت دانش‎آموزان در طول سال تحصیلی جهت استفاده‎ی همگان در سایت قرار خواهد گرفت.

جزوات بخش اول: محاسبات جبری
موضوع نوع فایل
دانلود جزوه: دنباله های حسابی و هندسی (جدید) pdf file
دانلود جزوه: تقسیم چندجمله ای ها، بسط دو جمله ای و ب.م.م و ک.م.م عبارات pdf file
دانلود جزوه: نمودار و ریشه های تابع درجه دوم pdf file
دانلود جزوه: معادلات گویا و اصم pdf file
دانلود جزوه: معادلات و نامعادلات قدرمطلقی pdf file
دانلود جزوه: حل معادلات و نامعادلات به روش هندسی pdf file
جزوات بخش دوم: تابع
موضوع نوع فایل
دانلود جزوه: مفهوم تابع و نمودار آن pdf file
دانلود جزوه: جبر و ترکیب توابع pdf file
دانلود جزوه: توابع زوج، فرد و یکنوا (صعودی یا نزولی) pdf file
دانلود جزوه: توابع یک به یک و معکوس پذیری توابع pdf file
دانلود جزوه: توابع خاص: متناوب، جزء صحیح و . . . pdf file
جزوات بخش سوم: مثلثات و توابع مثلثاتی
موضوع نوع فایل
دانلود جزوه: توابع و اتحادهای مثلثاتی pdf file
دانلود جزوه: معادلات مثلثاتی pdf file
دانلود جزوه: وارون توابع مثلثاتی pdf file
جزوات بخش چهارم: حد و پیوستگی توابع
موضوع نوع فایل
دانلود جزوه: همسایگی و حدهای چپ و راست تابع pdf file
دانلود جزوه: محاسبه حد و قضایای حدی pdf file
دانلود جزوه: پیوستگی تابع pdf file
جزوات بخش پنجم: مشتق توابع
موضوع نوع فایل
دانلود جزوه: مفهوم مشتق، آهنگ تغییرات و روش های مشتق گیری pdf file
دانلود جزوه: مشتق گیری از توابع: مثلثاتی، وارون و تابع مرکب pdf file


تاريخ : سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:, | 17:28 | نويسنده : محمدنصوحی |

ینه در کربلاست

سایه ی دستی اگر ،ضامن احوال ماست

خاک ره بی کسی ست کز سرِ ما بر نخاست

دل به هوی بسته ایم، از هوس ما مپرس

با همه بیگانه است آن که به ما آشناست

داغ معاش خودیم، غفلتِ فاش خودیم

غیرْ تراش خودیم، آینه از ما جداست

آن سوی این انجمن نیست مگر وهْم و ظن

چشم نپوشیده ای، عالم دیگر کجاست ؟

دعوی طاقت مکن، تا نکشی ننگ عجز

آبله ی پای شمع، در خور ناز عصاست

گر نیی از اهل صدق، دامن پاکان مگیر

آینه و روی زشت، کافر و روز جزاست

صبح قیامت دمید، پرده ی امکان درید

آینه ی ما هنوز، شبنم باغ حیاست

در پی حرص و هوس، سوخت جهانی نفس

لیک نپرسید کس : خانه ی عبرت کجاست ؟

بس که تلاش جنون، جام طلب زد به خون

آبله ی پا کنون ،کاسه ی دست گداست

هستی کلفَتْ قفس، نیست صفا بخش کس

در سرِ راه نفس، آینه بختْ آزماست

قافله ی حیرت ست، موج ُگهر تا محیط

ای املْ آوارگان ! صورت رفتن کجاست ؟

معبد ُحسن قبول، آینه زارست و بس

عِرض اجابت مبر، بی نفسی ها دعاست

کیست درین انجمن ، َمحرم عشق غیور؟

ما همه بی غیرتیم، آینه در کربلاست

بیدل ! اگر َمحرمی، رنگ تک و دو مبر

در عرق سعی حرص ، خفَّت آب بقاست

ملا محمد تقی ناهیدی

اى که خم شد ز غمِ مرگِ برادر کمرت                  داغِ دامادِ رشیدت زده بر دل شررت

کشته گشتند جوانان عزیزت به برت                اى شهیدى که لبِ تشنه بریدند سرت

   لاله سان سوخت ز داغِ علی اکبر جگرت

تا کشیدى ز غم و درد به سر ، ساغر را            خوشدل از خویش نمودى به جهان داور را

گو تو اى بادِ صبا ، آن شهِ بی یاور را                  تشنه لب هیچ مسلمان نکُشد کافر را

                           تو چه کردى که لبِ تشنه بریدند سرت ؟

در شبِ قتلِ تو هر کس که ز تو عهد گسیخت           صرصرآسا ز برت جانب دوزخ بگریخت

خاکِ خذلان به سرِ خویش به زارى مى بیخت         بر لبِ خشکِ تو آبی پسرِ سعد نریخت

            با وجودى  که بود ساقیِ کوثر پدرت

ای به خورشیدِ رخت خلقِ جهان چون حربا          وى گلِ باغِ نبى ، خامسِ بر آلِ عبا

مادرت فاطمه کو تا نگرد بر غربا ؟                        خبرِ قتلِ حسین را ببر اى بادِ صبا

   به سرِ تربت زهرا ، اگر افتد گذرت

عرضه کن: صرصرِ کین سوخت ز تو یک گلزار            گشت در کرببلا نوگلِ گلزارِ تو خوار

روزِ زینب بنگر ، گشته ز غم چون شبِ تار           بگو اى بانویِ جنت ، سرى از غرفه بر آر

          غرقه در لجه یِ خون بین رخِ شمس و قمرت

به صفِ کرببلا کن نظر از رویِ صواب                  بر لبِ آب نگر تشنه ، همه پیر و شباب

دلِ «ناهیدى» ازین غصه و غم گشته کباب        بنمائى همه از چشمه یِ کوثر سیراب

        دخترانت همه بی معجر و بی سر پسرت

 

 

 

بهروز قزلباش

موسم نداردهای بوی بلوط در دست های خیس باران... هی هی، هی... از آن همه گشت های گل گیاهان بی دلخوش و بیرق های سرخ، سبز... سیاه! آه، چقدر دست ها پرچم شده اند و پرچم ها دست هایی قلم شده، که بنویسند غروب های فرود نیامده را بر دریای آرام شانه های هرگز

پژواک دلشوره ای نیست، در جهان خیمه های کودکان الم. می پیچید صداهایی که حلق خلق را زنجیر می زنند کجاست؟! عاشورا امروز یا فردا کجاست؟! آی، ای تمام بربرها و حبیب ابن مظاهرهای باطنی جهان، کجاست عاشورا؟!

دل های گرفته همسرایی های زنجیر بر سینه ها و گرده های سوخته، دست های پرچم همیشه عاشوراهای جهان، چشمان اشک های خیس بیرق داران ابدی! ترانه خوانان نامعلوم غایب عشق های هر چه باداباد، آی همه دانه های خیس چشم های تا ابد گریان، عاشورا کجاست؟! کجاست عاشورا؟! فروردین نمی آید عطر آه های اردیبهشتی، بهشت را نشسته ایم که بوی تو بوزد. بنفشه های نمی سوزد چراغ های گرد گرفته دیروز غرب و جنوب را می گرییم که نور تو بوزد. مهتاب های نمی درخشد نخل های کوفه های مجاور و غیر مجاور را در سکوت درد ضجه می زنیم تا صدای تو در زمین بپیچد. افسوس اما گیسوی تازه ستاره ای، سپیده را نشان نمی دهد. هیهات! که تمامی گندم های جهان را به خرمن بادها سپرده اند.

عشق فراموش سوسن های باران خورده را بشارت می دهیم به خورشید تازه ای که بر نیزه ها سرخ است تا تو طلوع کنی. اما بر شانه های جهان بی حضور تو سوسنی نمی روید و بر چشمه های زمین بی اشک تو زلالی نمی جوشد. و در بهاره اردیبهشت فرشته ای نمی وزد. بادها منتظر فرمان تواند و من کفنی خیس از گریه فرشتگان دارم که سال هاست در انتظار تجلی تو آیینه دلم را در مصیبت تو صیقل می زنم!

از کوه به کوه و از دریا به دریا و از آسمان به آسمان، نشانی از تو نیست ای همه هر چه هست در کف تو. ما را به همه ساحت سبز جهان آشنا کن با تمام ترنم های طربناک، با همه دست ها، چشم ها، پرچم ها و گوشواره هایی که در کربلا ریخت. در میان خیمه ها و هیمه ها وقتی که نینوا تا قسمتی از دامن ابر شده خاک، تا زینب خطبه های قیامت تو...، آشنا کن. تو را گریستم تا غربت جهان را گریسته باشم ای همیشه حاضر در خواب در خیال، در رگ برگ و منقار شکرین طوطی و بال های آزاد پرستوهای مهاجر! تو را می جویم...

بیدل دهلوی

آینه در کربلاست

سایه ی دستی اگر ،ضامن احوال ماست

خاک ره بی کسی ست کز سرِ ما بر نخاست

دل به هوی بسته ایم، از هوس ما مپرس

با همه بیگانه است آن که به ما آشناست

داغ معاش خودیم، غفلتِ فاش خودیم

غیرْ تراش خودیم، آینه از ما جداست

آن سوی این انجمن نیست مگر وهْم و ظن

چشم نپوشیده ای، عالم دیگر کجاست ؟

دعوی طاقت مکن، تا نکشی ننگ عجز

آبله ی پای شمع، در خور ناز عصاست

گر نیی از اهل صدق، دامن پاکان مگیر

آینه و روی زشت، کافر و روز جزاست

صبح قیامت دمید، پرده ی امکان درید

آینه ی ما هنوز، شبنم باغ حیاست

در پی حرص و هوس، سوخت جهانی نفس

لیک نپرسید کس : خانه ی عبرت کجاست ؟

بس که تلاش جنون، جام طلب زد به خون

آبله ی پا کنون ،کاسه ی دست گداست

هستی کلفَتْ قفس، نیست صفا بخش کس

در سرِ راه نفس، آینه بختْ آزماست

قافله ی حیرت ست، موج ُگهر تا محیط

ای املْ آوارگان ! صورت رفتن کجاست ؟

معبد ُحسن قبول، آینه زارست و بس

عِرض اجابت مبر، بی نفسی ها دعاست

کیست درین انجمن ، َمحرم عشق غیور؟

ما همه بی غیرتیم، آینه در کربلاست

بیدل ! اگر َمحرمی، رنگ تک و دو مبر

در عرق سعی حرص ، خفَّت آب بقاست

روزانه های یک شمشیر

 

                                    شبنم

شبنم و شمشیر

شبنم و صبح و شمشیر

نه

این ابتدای یک شعر نیست

من شمشیر گمنام ترین سرباز میدانم.

تشنه نیستم

در نیمه های مهر

در نیمه های ماه

لب .... ریزم

از شبنم

سرشارم از بصیرت اشیا

پس بی نیازم

از نور این روزن

که تابیده در خیمه

                    در من

چه شبی بوده دیشب

که اکنون پیچیده در هوا

گرمای دعا در خنکای صبح

دیشب شب بلوغ انابه

اکنون سکوت گرم خطابه

مشتی پر فرشته در این جا

بالا که رفته اند دعاها

اکنون که صبح، صبح تماشاست

حتما بهشت پشت همین جاست

می بینم:

آن سوی میدان را

                   زمان را

می بینی:

چند لحظه مانده به خورشید

چقدر مانده تا آه

                  تا قتلگاه

 من هنوز خنکای صبح را 

در قبضه دارم

و دارند دست می برند در قبضه ام

پس دیگر نمی توانم...... 

عبدالکریم خاضعی نیا

خسته، تنها، غریب و زخمی، در برزخی از رفتن و ماندن، و در جاده‌ای تاریک و ظلمانی، بی روشنای فانوسی در سکوتی مرگبار ره گم کرده بودیم.
صدایمان همچون در چاه‌ افتادگان و غرق‌شدگان در دریا به هیچ کس نمی‌رسید.
زیر خروارها خاک فرو رفته بودیم و هیچ امیدی برای جوانه زدنمان نبود. هرچه بود تاریکی بود و ظلمت و سیاهی و شب که چادر خویش را بر هستی‌مان گسترده بود.
از خویش نومید و از من تهی شده بودیم که ناگهان بارقه‌ی امیدی، روشنای خیره‌کننده‌ای، دست نوازشی،‌ لبخند محبتی، آغوش گرمی و صدای آشنایی از آن سوی خوبی‌ها ما را به خویش فراخواند. صدای زیبای حسین(ع) که درهستی پیچید و پشت هفت آسمان را لرزاند.
شگفتا او به یاری ما آمده بود ولی فریادش بلند بود که:" هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرنی؟" آیاکسی هست مرا یاری کند؟ او جسم و جان زخمی‌مان را التیام می‌داد ولی صدا می‌زد:"هَل‌ْ من مُعینٍ یُعینُنا لِوَجهِ الله؟" آیا کسی هست برای خدا به یاری ما برخیزد؟ او محافظ همه‌ی حریم‌ها و حرم‌های ما شده بود اما می‌گفت: هَلْ من ذابٍ یَذُبُّ عن حَرَمِ رسولِ الله؟آیا کسی هست ازحریم حرم رسول الله دفاع و پاسداری نماید؟ مانده بودیم چگونه پاسخش بگوییم؟ با کدام زبان؟ با کدام بیان؟ با کدام عمل؟ نصرت او عمل می‌خواست، حمایتش، شمشیر آخته می‌طلبید، دفاع از حرمش بصیرت می‌خواست و تیزبینی.
دست به سینه رو به سویش ایستادیم، رو به کربلا، رو به وعده‌گاه عاشقان، آن‌جا که فردا قبله خواهد شد. دست‌های‌مان را گرفت و آسمانی‌مان نمود و همه‌ی وجودمان را از محبت خویش سرشار کرد.
از آن روز با شکوه سال‌ها می‌گذرد و ما هر روز به عشق دیدارش و به امید هم‌رکابی بافرزند منتقمش-مهدی(عج) -چشم به ثانیه‌‌های انتظار دوخته‌‌ایم و ورد زبانمان این است که: "حبیبی یا حسین" و " السلام علیک یا صاحب‌الزمان."

عبدالکریم خاضعی نیا

 

یا حسین(ع) تو از کربلا آغاز نشدی و عاشورا روز ولادت تو نبود. تو در کربلا خاتمه نیافتی و عاشورا روز پایان زندگیت نبود. تو نه مثل همه‌ای و کربلایت نه مثل همه‌ی زمین‌ها و عاشورایت نه مثل همه‌ی روزها که «لا یوم کیومک یا اباعبدالله».خدا خواست تا تو صدای او باشی و حنجره‌ات حنجره‌ای که او در آن همیشه جاری است. خدا خواست تا خود را در یک جلوه به انسان نشان دهد و تو را نشان داد و کربلایت را و عاشورایت را.خدا خواست تا تو از آدم تا خاتم و از علی(ع) تا مهدی(عج) تا آخرالزمان و تا قیامت حضور داشته ‌باشی و مگر نه این‌که ذکر نامت فرشتگان را هنگام خلقت محزون کرد و اشک آدم را درآورد و نوح راا ندوهگین نمود و کشتی نجاتش شد و دست بر سرِ همه‌ی انبیاء کشید تا واسطه‌‌ای برای تقرب به محبوب باشد. مگر پیامبر پیش از تولد تو را نستود و هنگام ولادت جان به قربانت نکرد و سوگوار و مرثیه‌خوان تو نشد؟ چه زیباست حکایت تو و پیامبر آن‌گاه که می‌آمد و تو را در آغوش می‌گرفت و بوسه بارانت می کرد و می‌گریست، پیشانی‌ات را می‌بوسید و گریه می‌کرد، لب و دهانت را می‌بوسید و گریه می‌گرد، گودی گردنت را می‌بوسید و گریه می‌کرد و پیراهنت را می‌گشود و روی دلت را می‌بوسید و گریه می‌کرد و می‌فرمود: جای شمشیرها را می‌بوسم.
یا حسین(ع) تو در کربلا پایان نیافتی، کربلا آغاز انتشار تو بود.کبوتران، بال از خون تو رنگین کردند و هم قسم شدند تا پیام تو را به چهار سوی جهان برسانند. از این است که تو پس از قرن‌ها هنوز زنده‌ای و هر روز بر عاشقان و شیفتگانت افزوده‌تر می‌شود.وهنوز و همیشه قلب‌های صاف و زلال در تسخیر نام زیبا و سحرآمیز تواند و چشم‌های پاک و مصفا اشک‌ریز مصیبت‌هایت.
یا حسین(ع)،تو در کربلا تمام نشدی، خدا نخواست که تمام شوی و خدا آن‌چه را بخواهد خواهد شد.تو و کربلایت زیباترین و چشم‌نوازترین تابلوی تاریخ هستید و چه زیبا خواهرت زینب، راوی این تابلوی خدایی شد و فرمود: «مارأیت الّا جمیلا» من در کربلا جز زیبایی ندیدم. درست مثل تو که درهنگامه‌ی پرپرشدن اصغر برروی دستانت خون گلویش رابه آسمان پرتاب کردی وسرودی: هَوَّنَ عَلَیَّ مَا نَزَلَ بِی أَنَّهُ بِعَیْنِ اللَّهِ چقدرآسان است آنجه برمن می گذردوقتی پیش چشم خداست. خدایا قطره ای ازاین نگاه زیبا وزیبانگررا به ماببخش تا دربرابرمشکلات ومصیبت ها برای کسب رضایت توصبور باشیم وشکرگذار.آمین

سید حبیب حبیب پور

سلام بر حسین ، آن بر گزیده ی حق برای شهادت که تاریخ را به گواهی فرا خواند .

حنجره ی سوزناک او در آن غربت بیکرانه ، خطاب به هستی بود که جان ها را شعله ور ساخت و دلها را بیدار کرد .

حسین (ع) در تنهایی خویش که تنهایی حقیقت بود ، با پرسشی بزرگ ، پاسخی عاشقانه می طلبید.پاسخی از سر آگاهی و معرفت اما آن روز هیچ حنجره ای به لبیکی معطر نشد و هیچ دستی به یاری بر نخاست. گامها به تردید خو کرده و پیش نمی رفتند .

او تنها و بی پاسخ ، ایستاده بود . ایستاده ی  ایستاده .

سوگ بزرگ فرزندان ، غم کمر شکن برادران ، شهادت جانسوز صحابه ، گرمای سوزان ، عطش و تشنگی کودکان و نگاه های پر از پرسش خیمه نشینان ، هیچکدام او را به خستگی نکشانده بود . واین از چهره ی بر افروخته اش نمایان بود .

حسین (ع) در غربت بی ساحل خویش ، همراه می طلبید و هیچ لبیکی ،سکوت صحرا را نمی شکست .

ثارا ... (ع) تنهای تنها ایستاده بود با پرسش بلند و پر راز

هل من ناصر ینصرنی ؟

و

 هل من مُعین یُعیننی ؟   

سعید سلیمانپور ارومی

تا ساغــــــر وصـل را به دستش دادند              

چندی ز پی نظــــاره اش استادند

دیدند دو دست او پی سجده ی شکر             

از شانه جــدا شده به خـاک افتادند... 

 

 

 

در مورد بسیج شعر از اشعار ایت ا... امینیان امام جمعه

شهرستان استانه اشرفیه:

 

بسیجی بنده خاص الهی است

بسیجی در حقیقت یک سپاهی است

بسیجی گلشن دین را گلاب است

بسیجی آرمان شیخ و شاب است

بسیجی پاک از هرنقص و عیب است

بسیجی صاف از هر شک و ریب است

بسیجی را توقع نیست در کار

بسیجی نه تشریفات می خواهد نه دستار

بسیجی بنده شایسته اوست

بسیجی سر به سر وابسته اوست

بسیجی دل به این عالم ندارد

دلش را بر خدای خود سپارد

بسیجی سنگرش سجاده اوست

وصالش در شراب باده اوست

بسیجی مخلص دین مبین است

بسیجی پیرو مولای دین است

بسیجی فانی اندر انقلاب است

بسیجی حامی اسلام ناب است

بسیجی نی به فکر ملک ومال است

نه اندر غصه اهل وعیال است

بسیجی شعله ائی از نار عشق است

بسیجی سنبل گلزار عشق است

نه دل بسته به این دنیای فانی

نه غمناک است از بهر زندگانی

خدایا حق پیغمبر وآلش

بسیجی را نگهدار از زوالش

بسیجی آرزوی مومنین است

بسیجی نور چشمان امین است

 

شعر ((غیرت))

 

روزگاری شهر ما ویران نبود ..........دین فروشی اینقدر ارزان نبود

 

صحبت از موسیقی عرفان نبود..........هیچ صوتی بهتر از قرآن نبود

 

دختران را بی حجابی(بد حجابی)ننگ بود ..........رنگ چادر بهتر از هر رنگ بود

 

دختر حجب و حیا قرتی نبود..........خانه فرهنگ کنسرتی نبود

 

مرجعیت مظهر تکریم بود..........حکم او را عالَمی تسلیم بود

 

یک سخن بود و هزاران مشتری ..........آن هم از لوث قرائتها بری

 

هدیه بر رقاصه ها واجب نبود ..........قدر عالِم کمتر از مطرب نبود

 

ذهن صاف نوجوانان محل .......... پر شده از فیلمهای مبتذل

 

آخر ای پرده نشین متقین ..........تو برس بر داد دین و مومنین

 

بی تو منکر ها همه معروف شد ..........کینه توزی با ولی مکشوف شد

 

بی تو دلهامان(دل هایمان) به جان آمد بیا .......... کارد ها بر استخوان آمد بیا

 

 

 

 

 



تاريخ : جمعه 8 آبان 1394برچسب:, | 18:15 | نويسنده : محمدنصوحی |
دانلود شعر خوانی استاد شهریار در مورد بسیج
 

 

  

شعرخوانی استاد شهریار برای رزمندگان اسلام در مورد بسیج

صدهزار از بیست میلیون رهسپار جبهه هاست تا بیافتد خرمگس در دام جولان بسیج

فرمت: wmv حجم: 3.98mb   زمان:  2min42sec

دانلود



تاريخ : جمعه 8 آبان 1394برچسب:, | 18:11 | نويسنده : محمدنصوحی |

 ( شعر و جملات زیبا ) درباره هفته بسیج:پوستر (بنر) هفته بسیج

۱. برمشامم می رسدعطر شهیدان بسیج – مرغ دل پرمی زند سوی گلستان بسیج
یاحسین بن علی، ای سرور آزادگان – روز محشر کن شفاعت از جوانان بسیج
*هفته بسیج گرامی باد*

۲. بسیج عطری است آسمانی که از جوانه‏های ایمان تراوش می‏شود و پایگاهی است برای مُشت‏های گره شده.

۳. بسیج یعنی شجاع و با صلابت
همیشه در خط ناب ولایت
به هنگام بروز فتنه باشد

بصیر و هوشمند و با درایت

۴. بسیج حنجره‏ای است سوزان بر ای سرودن حماسه‏های سترگ و خورشیدی است تابناک برای شب‏های سرد و تاریک و وحشت‏زا.
// روز بسیج گرامی باد.

۵. می رسد هر دم به گوشم این صلا
قال مولا : کل ارض کربلا
کیست در میدان فداکاری کند ؟
این حسین عصر را یاری کند ؟
باید از حالا بسیجی تر شویم
بیقرار و بی دل و بی سر شویم
غرق ایمان ، غرقِ در پاکی شویم
مثل مردان خدا خاکی شویم


۶. بسیج سپاهی است مسلّح به ایمان و مجهّز به عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از شانه‏های خیس آسمان.
×آغاز هفته بسيج بر تمام بسیجیان مبارکباد×

۷. ما ز نسل مصطفی و حیدریم
ما بسیجی های خطِ رهبریم
گر عیان گردد که فرمان می دهد
هر بسیجی بشنود جان می دهد
با ولی تجدید بیعت می کنیم
باز هم قصد شهادت می کنیم

۸. بسیجی چکیده عشق است و نماد غیرت. سمبل تعصب است و پاسدار مکتب.

۹. «بسیجی کسی است که نورش، خورشید را، موجش دریا را، استواریش کوه را، عزمش آهن را، وسعت روحش جهان را، صفتش واژه‏ها را، بی‏نامیش نام را، سوزش آتش را، سرعتش باد را و شهره‏اش تمام اسطوره‏ها را خجل کرده است».

۱۰. این جمله از کیست: ”بسیجی بودن مایه ی سرافرازی و سربلندی پیش پروردگار است.”
الف) مقام معظم رهبری       ب) امام خامنه ای         ج) گزینه الف و ب        د) تمام موارد!

۱۱. امام خمینی(ره) معلمی بود که با مشی و خط زیبای سیاست و گچ سفید دیانتش،
روی وجدان سیاه دنیای استبداد و ظلم نوشت: «بسیج لشکر مخلص خداست».

۱۲. فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است. (مقام معظم رهبری)



تاريخ : جمعه 8 آبان 1394برچسب:, | 18:8 | نويسنده : محمدنصوحی |

شعر استاد شهریار در مورد بسیج

 

یاعلی باز از خدا دستی به همراه بسیج
جاودان کن در جهان این جلوه و جاه بسیج
یا علی خون حسینت کی رود از یادها
گو ببیند زینب این غوغای خون خواه بسیج
رهبر از نصر من الله داد فرمان جهاد
تا رسد فتح قریب از نصرت الله بسیج

با شعار یا محمد شیعه و سنی یکیست
نیست جز قرآن و حق ذکری در افواه بسیج
سر به درگاه خدا می ساید این جهد و جهاد
شهریارا تا بسایی سر به درگاه بسیج

 



تاريخ : جمعه 8 آبان 1394برچسب:, | 18:7 | نويسنده : محمدنصوحی |

بسیجی بنده خاصالهی است*بسیجی در حقیقت یک سپاهی است

بسیجی گلشن دین را گلاب است*بسیجی آرمان شیخ و شاب است

بسیجی پاك از هرنقصو عیب است*بسیجی صاف از هر شک و ریب است

بسیجی را توقع نیست در کار*بسیجی نه تشریفات می خواهد نه دستار

بسیجی بنده شایسته اوست*بسیجی سر به سر وابسته اوست

بسیجی دل به این عالم ندارد*دلش را بر خداي خود سپارد

بسیجی سنگرش سجاده اوست*وصالشدر شراب باده اوست

بسیجی مخلصدین مبین است*بسیجی پیرو مولاي دین است

بسیجی فانی اندر انقلاب است*بسیجی حامی اسلام ناب است

بسیجی نی به فکر ملک ومال است*نه اندر غصه اهل وعیال است

بسیجی شعله ائی از نار عشق است*بسیجی سنبل گلزار عشق است

نه دل بسته به این دنیاي فانی*نه غمناك است از بهر زندگانی

خدایا حق پیغمبر وآلش*بسیجی را نگهدار از زوالش

بسیجی آرزوي مومنین است*بسیجی نور چشمان امین است



تاريخ : جمعه 8 آبان 1394برچسب:, | 18:5 | نويسنده : محمدنصوحی |

Search Results

Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
 
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
 
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
 
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
 
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
 
 
 
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
Image result for ‫همه عکس هی رهبر‬‎
 



تاريخ : پنج شنبه 7 آبان 1394برچسب:, | 14:52 | نويسنده : محمدنصوحی |

 

حضرت امام خميني :اينجانب که از سالها قبل از انقلاب با جنابعالي ارتباط نزديک داشته ام و همان ارتباط ... بحمدالله تاکنون باقي است . 

جنابعالي را يکي از بازوهاي تواناي جمهوري اسلامي مي دانم و شما را چون برادري که آشناي به مسائل فقهي و متعهد به آن هستيد و از مباني فقهي مربوط به ولايت مطلقه فقيه جدا جانبداري مي کنيد مي دانم و در بين دوستان و متعهدان به اسلام و مباني اسلامي از جمله افراد نادري هستيد که چون خورشيد روشني مي دهيد .

صحيفه نور – جلد 20 – صفحه 173

 



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 18:18 | نويسنده : محمدنصوحی |

جملات زیبا از حضرت امام خمینی (ره) و

مقام معظم رهبری درباره شهید و شهادت

امام خمینی (ره) :

* هراس ، آن دارد كه شهادت مكتب او نيست.
* شهادت رمز پيروزي است.
* ملتي كه شهادت را آرزو دارد پيروز است.
* شما چه در دنيا پيروز بشويد يا به شهادت برسيد  ، پيروزمنديد. 
* شهادت عزت ابدي است .
* شهادت فخر اوليا بوده است و فخر ما.
* شهادت در راه اسلام براي همه ما افتخار است.
* شهادت براي ما فيض عظيمي است.
* اين حس شهادت خواهي [و] فداكاري بود كه يك ملتي ،كه هيچ نداشت، بر طاغوت غلبه پيدا كرد.
* يك ملتي كه زن و مردش براي جان فشاني حاضرند ،و طلب شهادت مي كنند، هيچ قدرتي با آن نمي تواند مقابله كند .
* خون شهيدان ما امتداد خون پاك شهيدان كربلاست.
* ملتي كه شهادت براي او سعادت است پيروز است.
* يك همچو ملتي كه آرزوي شهادت مي كند، اين ملت ديگر خوف ندارد.                 
* ملت ما خون داده است تا جمهوري اسلامي وجود پيدا كند.
* ملت ما عاشق شهادت بود، با عشق به شهادت پيش رفت اين نهضت.
* ما از خدا هستيم همه ،همۀ عالم از خداست، جلوۀ خداست؛ و همه عالم به سوي او بر خواهد گشت.پس چه  بهتر كه برگشتش اختياري باشد و انتخابي، و انسان انتخاب كند شهادت را در راه خدا ،و انسان اختيار كند  موت را براي خدا، و شهادت را براي اسلام .

مقام معظم رهبری:
    بازماندگان و عزيزان شهدا بايد همواره شكرگزار خداوند باشند.

    پيام شهداى هفدهم شهريور حفظ اسلام، قرآن و حديث است.

    خاطره‏ى شهدا را بايد در مقابل طوفان تبليغات دشمن زنده نگهداشت.

    رسم شهادت و سنت الهى قتل فى‏سبيل‏اللَّه، با نظام اسلامى زنده شد.

    زنده نگه داشتن ياد شهداى انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است.

    شهادت، بالاترين پاداش و مزد جهاد فى‏سبيل‏اللَّه است.

    شهادت، مرگ انسانهاى زيرك و هوشيار است.

    شهادت، نشانه‏ى استوارى است.

    شهادت، يعنى وارد شدن در حريم خلوت الهى.

    شهداى ما مظهر عقلانيت دينى و مدافع حقانيت و عدالت بودند.

    عزت امروز اسلام و مسلمين ثمره خون شهدا است.

    عظمت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان اين ملت است.

    ياد شهدا بايد هميشه در فضاى جامعه زنده باشد.

    شهادت، مرگ تاجرانه است



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 18:16 | نويسنده : محمدنصوحی |

مکاران گرامی و دانش آموزان ارجمند می توانید از لینک های زیر راهنمای تدریس فصل پنجم کتاب جدید حسابان را دریافت نمایید. امید آنکه مورد استفاده قرار گیرد.انشاالله

  

     لینک اصلی ( گروه ریاضی دفتر تالیف )            لینک1          لینک2    

 

 

 

 



همکاران ارجمند می توانید راهنمای تدریس فصل چهارم کتاب حسابان جدیدالتالیف را از لینک زیر دانلود کنید: 

 

دانلود راهنمای تدریس فصل چهارم کتاب حسابان 

 

هم چنین دانش آموزان گرامی میتوانید حل مسایل و فعالیت ها و تمرین ها را در راهنمای تدریس بیابید.




 

 

برای دانلود نمودن فایل pdf راهنمای تدریس فصل سوم کتاب حساباناینجاکلیک کنید. 

 

 

                        منبع: گروه درسی ریاضی دفتر تالیف کتب درسی



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 12:24 | نويسنده : محمدنصوحی |

کتابهای سال چهارم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک (پیش دانشگاهی)

سال تحصیلی ۹۲-۹۳

 

۲۱۳/۲
۲۸۴/۱
۲۸۵/۱
۲۸۵/۳
۲۸۹/۱
۲۹۳/۲
۲۹۴/۱
۲۹۵/۱
۲۹۶/۱
۳۱۸/۳
۳۱۸/۴

کتابهای سال چهارم دبیرستان رشته علوم تجربی (پیش دانشگاهی)

سال تحصیلی ۹۲-۹۳

 

۲۱۳/۲
۲۸۴/۱
۲۸۵/۱
۲۸۵/۳
۲۸۹/۱
۲۹۰/۲
۲۹۱/۱
۲۹۲/۱
۳۱۸/۳
۳۱۸/۴

کتابهای سال چهارم دبیرستان رشته علوم انسانی (پیش دانشگاهی)

سال تحصیلی ۹۲-۹۳

 

۲۸۳/۴
۲۸۴/۱
۲۸۵/۱
۲۸۵/۳
۲۹۲/۲
۲۹۷/۲
۳۰۰/۱
۳۰۲/۱
۳۱۶/۱
۳۱۷/۱

کتابهای سال سوم دبیرستان رشته انسانی

سال تحصیلی ۹۲-۹۳

۲۵۱
۲۲۲/۱,۲۵۱/۱
۲۵۱/۲
۲۵۲/۱
۲۶۷/۱
۲۶۷/۲
۲۴۹/۴
۲۵۴/۲
۲۵۸/۶
۲۶۸/۱
۲۷۱/۳
۲۷۱/۴
۲۷۶/۱
۲۷۷
۲۸۰/۱
۲۸۱/۱
۴۹۲/۲

کتابهای سال سوم دبیرستان رشته تجربی سال تحصیلی ۹۲-۹۳

۲۵۱
۲۲۲/۱,۲۵۱/۱
۲۵۱/۲
۲۵۲/۱
۲۶۷/۱
۲۶۷/۲
۲۳۴/۳و۲۵۸/۵
۲۴۹/۱
۲۴۹/۳
۲۵۳/۲
۲۵۳/۲
۲۵۴/۱
۲۵۶/۳
۲۵۸/۳
۲۶۱/۱

کتابهای سال سوم دبیرستان رشته ریاضی سال تحصیلی ۹۲-۹۳

 

۲۵۱
۲۲۲/۱,۲۵۱/۱
۲۵۱/۲
۲۵۲/۱
۲۶۷/۱
۲۶۷/۲
۲۴۹/۱
۲۴۹/۳
۲۵۳/۲
۲۵۳/۲
۲۵۴/۱
۲۵۶/۴
۲۵۸/۱
۲۵۸/۲
۲۵۸/۴
۲۶۶/۳

کتابهای سال دوم دبیرستان رشته انسانی سال تحصیلی ۹۲-۹۳

 

۲۱۳/۲
۲۲۰/۱
۲۲۰/۲
۲۲۲
۲۲۲/۲
۲۲۳/۱
۲۲۵/۱
۲۳۴/۱
۲۳۵/۲
۲۳۸
۲۲۴/۲
۲۲۵/۲
۲۳۴/۳و۲۵۸/۵
۲۳۵/۴
۲۴۰/۱
۲۴۳/۱
۲۴۶/۱

کتابهای سال دوم دبیرستان رشته تجربی سال تحصیلی ۹۲-۹۳

۲۱۳/۲
۲۲۰/۱
۲۲۰/۲
۲۲۲
۲۲۲/۲
۲۲۳/۱
۲۲۵/۱
۲۳۴/۱
۲۳۵/۲
۲۳۸
۲۲۴/۱
۲۲۵/۱
۲۲۷/۱
۲۳۱/۱
۲۳۳/۲
۲۳۴/۱
۲۳۴/۲

کتابهای سال دوم دبیرستان رشته ریاضی سال تحصیلی ۹۲-۹۳

 

۲۱۳/۲
۲۲۰/۱
۲۲۰/۲
۲۲۲
۲۲۲/۲
۲۲۳/۱
۲۲۵/۱
۲۳۴/۱
۲۳۵/۲
۲۳۸
۲۲۴/۱
۲۲۵/۱
۲۲۷/۱
۲۳۳/۲
۲۳۴/۱
۲۳۴/۲
۲۳۴/۳و۲۵۸/۵



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 12:21 | نويسنده : محمدنصوحی |

جزوه ی فیزیک دوم دبیرستان

جزوه ی فیزیک دوم دبیرستان را از اینجا دانلود کنید.

 



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 12:19 | نويسنده : محمدنصوحی |

جزوه ی حسابان







برای دریافت جزوه کلیک کنید

 



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 12:18 | نويسنده : محمدنصوحی |

زوه ی فیزیک3

جزوه فیزیک 3 رو (رشته ریاضی) از اینجا دانلود کنید!



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 12:17 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 12:16 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 12:15 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 12:10 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:15 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:14 | نويسنده : محمدنصوحی |

جزوه تکمیلی درس آمادگی دفاعی دوم دبیرستان

وقت بخیر دوستان.

امروز برای شما عزیزان جزوه تکمیلی، آموزشی آمادگی دفاعی مربوط به سال دوم دبیرستان (کلیه‌ی رشته‌ها) رو تدارک دیده‌ام. این جزوه همون طور که از اسمش پیداست، جهت تکمیل مباحث کتاب آموزشی می‌باشد و هم‌اکنون این جزوه در بیشتر مدارس استان‌های کشور (ضمن تدریس کتاب آموزشی) استفاده می‌شود. کتاب درسی آمادگی دفاعی سال دوم نیز جهت دانلود برای شما دوستان قرار گرفته است.

 

 

این جزوه در قالب یک کتاب الکترونیکی و با فرمت PDF تهیه شده است. جهت دریافت رایگان این جزوه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ضمناً تایپ، نگارش و صفحه‌بندی این جزوه نیز توسط اینجانب بوده است. جهت مشاهده فایل، لازم است نرم‌افزار Adobe Reader بر روی سیستم نصب شده باشد. موفق باشید.

 

 دانلود رایگان جزوه‌ی تکمیلی آمادگی دفاعی (2.88 مگابایت)

 دانلود کتاب درسی آمادگی دفاعی (پایگاه کتاب‌های درسی)



تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:13 | نويسنده : محمدنصوحی |

جزوه ی فیزیک دوم دبیرستان

جزوه ی فیزیک دوم دبیرستان را از اینجا دانلود کنید.



تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:12 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:11 | نويسنده : محمدنصوحی |

مورد آزمون پایانی هندسه 1 (پست ویژه)

۱۷ مورد آزمون پایانی هندسه ۱ در یک فایل فشرده



تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:10 | نويسنده : محمدنصوحی |

كتاب الكترونيكي فارسي گرامر زبان انگليسي

کتاب الکترونیکی آموزش گرامر به زبان فارسی

 

 

 



تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:9 | نويسنده : محمدنصوحی |

كل نكات دستوري انگليسي دبيرستان

کل دستور زبان انگليسي سال اول و دوم دبيرستان همراه با نمونه سوال براي شما دانش آموزان و همكاران گرامي تهيه و گرد آوري شده است. دريافت اين جزوه آموزشي خلاصه شده  را به شما دانش اموزان و داوطلبان كنكور پيشنهاد مي كنمفايل به صورت  pdf است و براي دريافت آن روي لينك زير راست كليك كنيد و save target as ‌انتخاب كنيد و سپس روي كامپيوتر خود با نرم افزار winzip آن را extract ‌كنيد و سپس با برنامه  acrobat reader  آن را باز نماييد و مطالعه كنيد

 



تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:8 | نويسنده : محمدنصوحی |

گرامر زبان دوره دبیرستان و پیش دانشگاهي

جزوات در سه قسمت مي باشند هر سه قسمت را دانلود كنيد سپس با winrar آنها را بازكنيد و با نرم افزار آكروبات مشاهده كنيد

براي دانلود روي هر قسمت  كليك كنيد

 

 

 

قسمت 1

 

 

 

قسمت 2

 

 

 

قسمت 3

 

رمز فايلها:www.jamdanesh.ir

 



تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 19:1 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 18:59 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 18:57 | نويسنده : محمدنصوحی |

امتحانات سال چهارم «پیش دانشگاهی» رشته ریاضی

 سال چهارم «رشته ریاضی»
 معارف اسلامی
حساب دیفرانسیل و انتگرال
 شیمی
 فیزیک چهارم      نمونه اول      نمونه دوم
 زبان فارسی
گسسته
 زبان خارجی
 هندسه تحلیلی
 


تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 18:56 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 18:55 | نويسنده : محمدنصوحی |
تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 18:53 | نويسنده : محمدنصوحی |
ابزار پرش به بالا
فا تولز ، ابزار رایگان وبمسترابزار پرش به بالا